Downey's Dream Cars
Robert Downey Jr. houdt van zijn klassieke auto's, maar hij is ook toegewijd aan het bestrijden van klimaatverandering. Dus update hij zijn geliefde oude auto's door ze sneller, krachtiger en ja, efficiënter te maken, terwijl hun ziel intact blijft.
Robert koopt een auto die hij altijd al wilde hebben en hij gaat meteen aan de slag om zijn nieuwe aankoop om te bouwen.