Dramaqueenz
Er is inmiddels een jaar verstreken, maar er is weinig veranderd in het leven van de jongens uit Queens. Jeremiah, Davis en Preston proberen nog altijd hun acteercarrière op de rit te krijgen en te overleven in de grote stad.