Eveline's Asian Favourites
Eveline krijgt vandaag hulp in de keuken van niemand minder dan Guus Meeuwis. Samen maken ze iberico ribs met zoetzure saus. En ze maken dumplings met paddenstoelen en truffelsaus.
Eveline duikt vandaag de Chinese keuken in. Ze maakt de rou jia mó, een originele Chinese hamburger. En ze maakt eight treasure rice, een heerlijke rijstpudding.