Evilside
Johanna, een gepeste tiener, wordt beschuldigd van de rituele moord op haar vriend Aapo in een bijgelovige eilandgemeenschap. Rechercheur Penttinen gelooft in haar onschuld, maar terwijl de angst toeneemt, probeert Johanna het mysterie op te lossen.