Extreme Sisters
De tweelingzussen Anna en Lucy willen op alle mogelijke manieren hetzelfde leven. Het huwelijk van Brooke wordt belemmerd door de ongewone slaapconstructie van Baylee en Brooke.
Me, My Sister and My Mister
Anna en Lucy willen de volgende stap zetten in de relatie met hun gedeelde vriend Ben. Jessica is boos wanneer haar zus gaat daten met een nieuwe vriend.
Jessica bereikt een dieptepunt met haar zus, Christina. Anna en Lucy krijgen slecht nieuws. Ron vindt voor Patrix een date. Brittany en Briana ontdekken het geslacht van Briana's baby. Terwijl ze weer bij haar moeder intrekt, wordt Baylee verwelkomd met een onverwachte verrassing.
Anna en Lucy zijn vastbesloten om op natuurlijke wijze zwanger te worden. Brooke mengt zich in de relatie van Baylee. Patrix gaat met hulp van haar zus op een date.
Anna en Lucy gaan langs bij hun oudere zus. Baylee besluit dat zij de bevallingscoach van Brooke wil zijn. Patrica heeft een stevig gesprek met Patrix.