Fashion House
Het verhaal van de bijna ondergang van Gucci in de jaren 80 tot de spectaculaire opkomst in de jaren 90.
Versace heeft een bescheiden afkomst en klom op tot een iconisch merk dat de mode-elite uitdaagde.