Fatal Attraction
De korte affaire van Daniel Gallagher met Alexandra Forrest ruïneert zijn hele leven. Nadat hij 15 jaar voor haar moord in de gevangenis heeft gezeten, is hij vastbesloten om zijn onschuld te bewijzen en zijn gezin weer bij elkaar te brengen.