Ferry Lost
After leaving GTST, Ferry Doedens tries to steer his career and love life in a new direction. With only a few performances left, he speaks openly about his stage anxiety just before going on. He increasingly turns to online sources for income and clings to his crypto wallet as a new anchor. But behind the surface, loneliness is growing.
A New Chance
Ferry begins a theater show, but his obsession with crypto takes alarming forms as he increasingly arrives late and cancels appointments to avoid missing anything. A successful premiere gives him confidence-until it becomes clear that his love for crypto is turning into a severe addiction, one that dangerously controls his daily life.
Doubts about new addictions grow as Ferry starts experiencing more physical complaints. When it becomes clear that he has lied again to those close to him, enough is enough, and an intervention takes place. Reluctantly, Ferry agrees-but the question remains: how long can he hold on? Despite all the concerns, it seems he has only one anchor left: his unwavering faith in crypto.