Formula E: DRIVER
Dan Ticktum vecht voor z'n plek en da Costa's Porsche-droom dreigt in duigen te vallen onder de druk.
Evans en Cassidy vechten om de titel, en da Costa werkt aan z'n comeback. Ticktum moet vechten voor z'n plek.