Frankie & Frank
Ondanks de grote verschillen tussen Frankie en Frank (de één is een jongetje en de ander is een groot monster), zijn het toch vrienden die graag met elkaar spelen. Doe mee met hun spelletjes waar je ook nog een hoop van leert!