Fright Club
Jack Osbourne en de Ghost Brothers - Dalen Spratt, Marcus Harvey en Juwan Mass strijden om elkaar in paniek te raken met de engste paranormale beelden die ze kunnen vinden totdat ze stemmen op hun Nightmare Clip; degene die je dromen zal achtervolgen!