Ghost Brothers
Beste vrienden Dalen, Juwan en Marcus zijn Atlanta's eerste ghost hunting team. Ze combineren komedie met een verfrissend directe benadering van het paranormale terwijl ze Amerika's meest spookachtige locaties onderzoeken.