Conjuring Kesha
Kesha onderzoekt op beruchte spooklocaties haar banden met het bovennatuurlijke. Samen met 's werelds beste parapsychologen en een aantal bekende sterren duikt de popster in de mysterieuze wereld van geesten en leven na de dood.