From the Earth to the Moon
Het dramatische verhaal van de onvergetelijke Apollo-missies en hun heldhaftige astronauten, van de historische toespraak van president John F. Kennedy, via de eerste bemande expedities in de ruimte, tot de eerste man op de maan.
NASA bereidt de Apollo 1-missie voor en onderzoekt vervolgens de oorzaak van de tragische cabinebrand.
Met een documentairefilmploeg die elke stap volgt, bereidt NASA zich voor op de Apollo 7-missie.
Buzz Aldrin, Neil Armstrong en Michael Collins bereiden zich voor op de Apollo 11-missie naar de maan.