George Carlin's American Dream
Het leven en werk van de legendarische komiek George Carlin, die de ‘koning van de tegencultuurkomedie’ werd genoemd. De documentaire bekijkt deze culturele kameleon die wordt herinnerd als één van de invloedrijkste stand-upcomedians aller tijden.