The Problem With Jon Stewart
Jon Stewart gebruikt zijn kenmerkende humor om Amerika's meest diepgewortelde problemen aan de kaak te stellen. Hij probeert deze op te lossen met de mensen die genoeg macht hebben om verschil te maken… als ze hem zouden terugbellen.