Ghost In The Shell - Stand Alone Complex
Majoor Motoko Kusanagi is een mooie maar dodelijke cyborg, patrouilleleider van Sectie 9.Omgeven door een deskundig team, ziet Motoko haar ultieme uitdaging onder ogen, de Lachende Man, een terrorist die ooit een ontvoering en afpersing op touw zette en die plotseling weer opduikt.
Majoor Kusanagi en Sectie 9 worden ingeschakeld om een gijzeling op te lossen in een geisha-huis met 'n androïde geisha.