Gianluca Vacchi - Mucho Más
Gianluca Vacchi is een influencer, zakenman en internationale dj, maar het succes van een van de beroemdste Italianen ter wereld en zijn privéleven blijft een mysterie. Gianluca Vacchi - Mucho Más is een ongeëvenaarde reis door de geheimen en kwetsbaarheden van een ware lifestyle popster. Dit portret gaat verder dan roem, rijkdom en oneerbiedigheden. We zien de man achter de beroemdheid.