Go Gently
Bonnie Wright en Pattie Gonia reizen van LA naar Portland om te ontdekken hoe gemeenschappen langs de route inspireren tot milieuvriendelijk eten, winkelen en reizen.
Onze reis begint in LA waar Bonnie en Pattie hun koffers pakken, klaar voor het avontuur dat hen te wachten staat.
Bonnie en Pattie belanden in Ventura County om meer te leren over regeneratieve landbouw voordat ze naar Ojai reizen om roofvogels te helpen weer gezond te worden.
Bonnie en Pattie krijgen inzicht in hoe de North Chumash-stam helpt bij het behoud van de oceanen.
Bonnie en Pattie komen aan in Oregon waar ze een zeewierboerderij bezoeken, sculpturen maken van afgedankt plastic en een wandeling in de sneeuw maken naar de Oregon Dunes.
In deze slotaflevering organiseren Bonnie en Pattie het Go Gently Gathering-evenement, waar vrienden en gasten die ze op hun reis hebben ontmoet, hun verhalen komen delen.