Gods' Games We Play
In a world of idle gods, humans are forced into brain challenges with them. With 10 victories, humans claim triumph. Fay, determined to achieve the impossible, enters the ultimate test of wits against the gods.
Fay and Leshea are told that they need more team members to participate in the gods' games.