Golden Kamuy
Sugimoto Saichi, a man with incredible powers of survival, is panning for gold in the far north when he hears a story about buried treasure. He decides to search for it, but the journey will be far more dangerous than he could have imagined.
With the help of Shiraishi, Asirpa goes to rescue Sugimoto from the 7th. But the situation is dire, and Sugimoto has already been badly injured.