Good Cop, Bad Cop
Een rechercheur heropent de zaak van een vrouw die dood in bed werd aangetroffen. De politie ging uit van zelfmoord, totdat nieuwe technieken en nieuwe getuigen zich aandienen.
De moord op een hardwerkende Syrische immigrant in Jacksonville in Florida brengt een jarenlange geschiedenis van diefstal en geweld aan het licht, die zelfs de politie schokt.
De politie van Silverton verbaasd zich over wie op klaarlichte dag een man uit Ohio doodde, totdat er camerabeelden opduiken. Was een gebroken hart het motief voor de moord?