Got To Get Out
Simu Liu introduceert de 20 deelnemers, allemaal dieven die uit zijn afgesloten huis proberen te ontsnappen voor de hoofdprijs van één miljoen dollar. Een mix van bekende tv-sterren en gewone mensen, het wordt een gevecht om geld.
Wanneer er een nieuwe twist in het spel komt, neemt het aantal ontsnappingspogingen toe. Is er iemand slim genoeg om onder de radar te blijven, of hebben ze het te druk met het koken van pikante kip?
Iedereen wordt gek wanneer er een vreemde romance in het huis ontstaat en iedereen er gewoon even uit moet. Uiteindelijk komt het succes of falen neer op een portie gehaktballen.
Een stroomstoring bevriest de geldklok en onthult een geheime uitweg. Allianties worden sterker, de verdediging wordt steeds moeilijker en een schurk slaat zijn slag.