Grizzy en de Lemmingen
Grizzy valt van grote hoogte en landt met veel acrobatische toeren in het water. De Lemmings vinden het prachtig en bouwen een duikplank voor hem.
Duivels labyrint
Grizzy en de Lemmings verliezen hun pot chocoladepasta in een labyrint. Ze gaan hem zoeken, maar verdwalen tot de Lemmings een magische kaart vinden.
Er verdwijnen dingen uit de blokhut en Grizzy is ervan overtuigd dat de Lemmings de boosdoeners zijn. Een stel fanatieke patrijzen is schuldig.