Growing Up
Sky Dive
Wabak van het eiland Pentecost in Vanuatu moet van een houten toren afspringen, om zijn enkel zitten dikke lianen.
In Siberië moet Edik het opnemen tegen wolven om zijn kudde van 4000 rendieren te beschermen tijdens de spectaculaire migratie naar het Hoge Noorden.