Hackerville
On the run, Lisa, Adam and Cipi go off the grid and spend the night in an abandoned hospital.
After narrowly escaping Borisov's clutches, Lisa, Adam and Cipi go into hiding in a deserted village.
Borisov leaves Adam in a tough situation; Lisa turns to Cornel and Cipi's hacker friends for help; Lisa and Adam's race against the clock uncovers more secrets.