Happy Face
Het verhaal van Melissa Reed, die in haar tienerjaren ontdekte dat haar vader, Keith Hunter Jesperson, de seriemoordenaar was die bekend stond als de Happy Face Killer.
Melissa en Ivy gaan naar Texas om alles over Heather Richmonds moord te weten te komen.