Heartstopper
Stuck in a secret relationship, Charlie starts to crush on Nick, the school's popular rugby star, and joins the team against his friends' advice.
Elle struggles to settle into her new school as Charlie and Tao are convinced Nick is straight; Nick starts to question his unfamiliar feelings.
Sparks fly at a birthday party where Nick's friend, Tara, confides in him; inspired, Nick shares his feelings with Charlie, and they grow even closer.
Charlie and Nick agree to keep their relationship a secret at school while Nick figures things out; Nick's friend, Imogen, asks him out on a date.
Nick debates skipping his date with Imogen for Charlie's birthday; Tao vows to protect Charlie from Nick and his rude rugby friends.
Tara makes her relationship official on social media, but she isn't ready for the side effects; the friends try to play matchmaker with Elle and Tao.