Hello Ladies
Stephen Merchant is Stuart, een onhandige, mompelende Brit die in L.A. op zoek gaat naar zijn droomvrouw en er geobsedeerd raakt door de glamoureuze mooiemensenwereld. Een wereld waarin de mooie mensen hem helaas niet willen binnenlaten.
Stuart vraagt een werkneemster bij een yogastudio uit voor een afspraakje. Glenn regelt een auditie voor Jessica. Wade laat een alarmsysteem installeren voor noodgevallen.
Met de belofte van mooie heteromeiden in het achterhoofd, gooit Stuart zich samen met Jessica in het homocircuit. Wade en Kives zien intussen hun kans schoon om zich helemaal te laten gaan in zijn flat.
Stuart plant een episch zwembadfeestje in de hoop dat Kimberly, een fotomodel dat hij recent leerde kennen, zal opdagen. Jessica vindt inspiratie in een 19-jarige dakloze: Heaven.
Stuart gaat een nachtje stappen in Long Beach, met zijn kersverse bouwvakkersvrienden. Wade probeert Marion te heroveren. Jessica evalueert haar leven.