Het noordpoolgebied van bovenaf
Bioloog Liz Bonnin sluit zich aan bij wetenschappers op expedities naar de arctische wildernis om nieuwe inzichten te onthullen over de unieke fauna en om te zien hoe de veranderende planeet de iconische fauna van de regio beïnvloedt.
Bonnin heeft close-up ontmoetingen met ijsberen, Groenlandse walvissen en wolven.
Bonnin bestudeert kariboes, abseilt een klif af om giervalken te zien en helpt bij het vangen van zeehonden.