History's Deadliest With Ving Rhames
Van dodelijke orkanen en tsunami's tot aardbevingen, overstromingen en branden, dit zijn de dodelijkste natuurrampen die ooit werden opgetekend.
Explosions
Meer dan een vonkje is niet nodig. Van de Hindenburg-ramp tot de gewelddagige vulkaanuitbarsting van de Krakatoa in 1883, deze explosies horen tot de dodelijkste in de geschiedenis.
Geïsoleerd, dodelijk en onvergetelijk - plaatsen als Iwo Jima, Devil's Island en Snake Island - deze eilanden worden gekenmerkt door enkele van de meest duistere verhalen uit de geschiedenis.
Van waanzinnige heersers als Caligula en Ivan de Verschrikkelijke tot dictators als Mao Zedong en Saddam Hussein die miljoenen mensen hebben vermoord, dit zijn de dodelijkste tirannen uit de geschiedenis.
Van de Johnstown-vloed tot de Indonsesische tsunami, ontdek hoe de kracht van water in een niet te stoppen doodsengel kan veranderen.
Van oude oorlogsmachines tot verwoestende massavernietigingswapens, dit zijn de innovaties die oorlogvoering veranderden en tot de dodelijkste in de geschiedenis behoren.