Homicide Hunter
Inspecteur Joe Kenda werkte 23 jaar bij de politie van Colorado Springs, waar hij zijn leven lang herinneringen aan moordenaars opbouwde en bijna 400 moordonderzoeken hielp op te lossen. Zijn herinneringen komen in deze serie weer tot leven als Kenda zijn ‘Murder Books’ voor kijkers heropent. Deze dossiers geven een gedetailleerd inzicht in al zijn moordzaken, terwijl hij zijn verleden induikt...