Hunter x Hunter
Als Gon, Leorio en Kurapika de vraag van een de vrouw niet goed kunnen beantwoorden, worden ze onmiddellijk gediskwalificeerd.
Gon, Kurapika en Leorio komen aan in Zaban City, de locatie van het Jager-examen, waar ze Tonpa en een andere vriendelijke veteraan-examinator ontmoeten.