Inside Greenpeace
Volg een jaar uit het leven van milieuactivisten binnen de beroemde Greenpeace-organisatie terwijl ze wereldwijd reizen voor meer bewustzijn, promotie van juridische campagnes en wetenschappelijk onderzoek doen in hun missie om de planeet te redden.