Jelka Op Eigen Houtje
Jelka helpt Gillion die op een prachtige locatie in hartje Amsterdam woont; maar zijn woning lijkt meer op een bijeengeraapte studentenkamer. Een make-over is dan ook hoognodig.
In het TEJO-huis kunnen jongeren binnenlopen voor laagdrempelige geestelijke hulp. Maar het huis heeft totaal geen sfeer of gezelligheid. Laat dat maar aan Jelka over!
Jelka gaat aan de slag in Haarlem, ze gaat helemaal los en gooit de volledige inrichting en indeling van het appartement overhoop. Herkennen Vera en Leroy hun geliefde stulpje nog wel terug?
Coen & Janneke zijn dol op Micky Mouse en Donald Duck en dat zie je echt overal terug in hun huis. Maar zie je die nog wel terug na de make-over van Jelka?