Jessica's Grote Wereldje
Jessica wil een groot kind zijn en zich helemaal alleen klaarmaken om naar bed te gaan, maar ze heeft moeite om het ritueel te onthouden.
Jessica gaat voor het eerst naar de grotekinderenspeeltuin en raakt bevriend met Stanleigh.
Terwijl ze Duane helpt in de supermarkt, ontmoet Jessica een nieuwe vriendin en heeft ze moeite om gefocust te blijven op haar taak.
Wanneer Jessica denkt dat haar nieuwe speelgoedje kapot is, leert ze het op een nieuwe manier te waarderen.
Jessica begint met Stanleigh haar eigen restaurant, maar kunnen ze hun gasten tevreden houden?