Juan Carlos: Downfall of the King
Terwijl Juan Carlos I de democratie in Spanje invoert, zorgen foto's voor een wereldwijd schandaal.
Juan Carlos I maakt 65 miljoen euro over naar Corinna en dat roept heel veel vragen op.