Kabukichou Sherlock
From Production I.G. comes a unique spin on legendary detective, Sherlock Holmes. In Kabukicho, Tokyo’s red-light district, the neon lights shine bright as the darkest evils lurk. Join Sherlock as he uncovers the mystery behind a grisly murder.
Now that he's broke, Watson has to use the public bath. But there's murder waiting for him there, too!
Kobayashi runs into his old boss from his time in the Kaneko Gang. When one of the Kabukicho Irregulars steals a valuable sticker from the gangster, he'll have to risk it all to help them out.