Killed Without A Trace
Rania Alayed
Rania Alayed, 25, uit Manchester, wordt vermist in juni 2013. De politie stelt een onderzoek in nadat Rania's oom haar als vermist opgeeft en beweert dat de familie vreemde sms'jes heeft ontvangen die van haar in Turkije afkomstig zouden zijn.
Susan Waring, is in januari 2019 voor het laatst gezien bij een supermarkt in Lancashire met haar vriend Alan Edwards. Haar moeder geeft haar als vermist op wanneer de familie zich zorgen maakt over haar gebrek aan contact.