Koken met wijn
De beroemde chef-kok Kate Hill heeft meer dan 30 jaar ervaring, geeft les aan studenten van over de hele wereld en kookt in Franse regio's met Franse wijnen.
In de wijngaarden van Zuid-Frankrijk maakt chef-kok Kate Hill een gerecht dat Civet de Sanglier heet.
Lam, artisjok en gekonfijte citroenen van chef-kok Kate Hill geglaceerd in een houtoven met roseé.