Lana Langbaard
Lana wil haar vader haar boemerang laten zien, maar Andar verrast haar met een mini-versie van zijn hamer. De strijd tussen hamer en boemerang begint.
Lana wil de Noeste Windbreker een keer besturen, maar Andar verzint een nepregel dat je een baard moet hebben voordat je aan het roer mag staan.