Lazarus
Het wondermiddel Hapna dreigt nu de mensheid uit te roeien. Een chronische bajesklant genaamd Axel wordt gevraagd om de enige man met een geneesmiddel te vinden: Dr. Skinner.
Life in the Fast Lane
De geniale hacker Eleina vindt een mogelijk spoor naar Skinner. Het Lazarus team splitst zich op in twee groepen om het te onderzoeken, maar beiden worden beschoten.
Het doorzoeken van Skinner's huis en het ondervragen van zijn oude collega levert een nieuw spoor op. Axel en Leland gaan naar Istanboel, maar krijgen problemen met de lokale schurken.
Het team onderzoekt een club die eigendom is van een beurshandelaar die rijk is geworden van Hapna. Een van zijn medewerkers is de hacker Dr. 909, die Skinner mogelijk helpt.
Het team probeert Skinner uit zijn schuilplaats te lokken met een valse remedie in scène gezet door de president van Delta Medicinal, maar een hacker genaamd Popcorn Wizard bemoeit zich ermee.
Een afgelegen commune waar Eleina ooit woonde is geïdentificeerd als een mogelijke schuilplaats voor Skinner. Zij en Leland infiltreren het om het zeker te weten.