Legends Of The Lost With Megan Fox
Megan Fox onderzoekt de bovennatuurlijke krachten van een van de meest mysterieuze monumenten ter wereld.
Viking Women Warriors
Megan Fox reist naar Scandinavië om meer te weten te komen over een gewaagde, nieuwe hypothese dat machtige, vrouwelijke krijgers deel uitmaakten van het Vikingleger.