LEGO Ninjago De Drakenstrijd
Arin en Sora gaan stiekem naar het Kruispunt Festival en gebruiken wat ze bij de training hebben geleerd om een criminele actie ongedaan te maken.
Als de Bounty zonder bemanning op het klooster afvliegt, gaan Lloyd, Arin, Sora en Riyu op reis. Ze treffen twee volken die in oorlog zijn met elkaar.