Little Angel
Bereid je voor om te zingen, spelen en leren met Baby John en de familie Little Angel! Ga met Baby John mee als hij de wereld verkent, waardevolle lessen leert en leuke vrienden maakt, en dat allemaal terwijl hij veel plezier heeft!
Het is tijd voor een dansfeest! Doe mee met Baby John en de rest van de familie Little Angel als ze dansen op pakkende liedjes. Ben je er klaar voor?
Gebruik je fantasie! De Little Angel-kinderen verkleden zich als allerlei soorten beroepen, zoals brandweerman, agent en zelfs astronauten! Doe mee als ze avonturen gaan naspelen!
Baby John en de familie vinden het leuk om nieuwe dingen over dieren te leren! Ze gaan naar de dierentuin om meer te leren over de grappige dieren en brengen zelfs Baby Aap wat manieren bij.