Little Darlings
Destiny kan niet wachten om haar lang verloren vader te ontmoeten, die toevallig superster Danny Kilman is. Het enige probleem is dat hij nog niet weet dat ze bestaat! Wat kan er misgaan?
The Jacket
De band van Destiny en Sunset wordt steeds sterker en met een beetje zusterlijke hulp komen hun verborgen talenten tevoorschijn.