Litvinenko
Vierdelig drama gebaseerd op het ware verhaal van het politieonderzoek naar de vergiftiging van de Russische spion Alexander Litvinenko.
November 2006. Twee politieagenten worden naar een ziekenhuis in Londen geroepen om Alexander Litvinenko te ondervragen, die beweert te zijn vergiftigd.