Locker Diaries: Descendants
Wanneer Red en Chloe een onheilspellend briefje in Reds kluisje vinden, moeten ze de schrijver achterhalen voordat hun geheim uitkomt.
Nadat een magisch trucje om de schrijver van een briefje te vinden mislukt, moeten Red en Chloe hun fout herstellen en de boel opruimen.
Red neemt een magisch verdubbelingsdrankje voor haar timemanagement, maar haar plan loopt mis.
Een boeket Wonderlandbloemen ontketent een magische dansgekte in de gangen van Auradon.
Hazel vindt een verborgen kaart in het kluisje van de Smees en gaat met Max op een schattenjacht die hen naar de verborgen gangen van Auradon brengt.