Long Island Medium
Theresa Caputo is een gewone huisvrouw met man en kinderen, maar daarnaast is zij ook helderziend medium. In Long Island Medium zien we hoe ze anderen helpt met haar gave.
Theresa praat met geesten terwijl Victoria zich klaarmaakt voor haar eindexamen.