Lost Relic Hunters
Sluit je aan bij GESCHIEDENIS en ontdek mogelijk een van de meest ongelooflijke schatverplaatsingen aller tijden. Lost Relics of the Knights Templar volgt een van 's werelds meest productieve maar onbekende schatzoekers, Hamilton White, en zijn oude vriend Carl Cookson, terwijl ze de oorsprong traceren van een verbazingwekkende schat aan relikwieën - waarvan wordt aangenomen dat ze toebehoorden...